TENTA 09

Klockan är strax efter sju, en lördagsmorgon. Jag vaknade av klockan 05,57 och pluggade i cirka 50 minuter, nu vågar jag inte plugga mer. Tenta klockan 9... Jag är så jävla otaggad men jag MÅSTE klara den. Hade jag vart mer säker på att formlerna kommer vara med så hade jag klarat det sist, nu har jag förträngt en massa & pluggat obetydligt.

Men men det får gå som det går sedan ska vi i alla fall ut. Det ska bli slirigt och vi får se hur det blir med mig i högre skor. Spännande med kommande vurpor.

En till grej om varför jag inte vill jobba innom restaurang: Hade inte pallat pressen, jag lagar bara god mat när den är till mig. Ska jag bjuda blir jag stressad och maten blir inge bra! Igår lyckades jag inte ens med smulpaj, kanske på grund av sockret men endå.

NU DUSCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0