Skorna hämtade

Stan är nu kirrat och klarrt. Skorna är nu bara tighta inte så jag dör. Galant. Men tänkte endå spendera dagen idag gåendes i dem. Hittade inte julmustestract till sodastream på stan så det blev bara strumpbyxor, snabbt dit och hem. I busskuren i väntan på bussen kommer det in en ful fet beaverboy med sin fula feta wt-tjej, det enda som gjorde mig glad i deras närvaro måste vart att jag kände mig riktigt fit. Men i alla fall dom tänder båda två varsin cigg, jag stönar högt och säger idioter och går sedan ut och ställer mig, de kollar på mig. Det måste funkat, de drog sedan. Röker gör man bara inte i busskurer när det är andra människor där, obildade äckel.

På bussen satt det en såååååå himla söt kille med grön jacka (<3) och långt hår(?) han satt där och diggade till musiken för sig själv. Det är typ snökaos ute nu, inte kul för fem öre. Men sen kommer Catrin och Sebastian, det blir kul. Nu vitlökslunch, sen plugg och sen städ och matlagning igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0