sexsexsexsexsex dagar kvar

Såklart var den biggest hemma och förgyllde min kväll och klampade järnet till mitt förtret, härlig tjej. Klockan blev så mycket så jag kände två avsnitt beck räckte. Nu tänkte jag sova och jag tänker minsann sova tills jag vaknar, sen blir det plugg ev julstäd och sen troligtvis komboplugg + tacokväll!

Puss och godnatt




Saknar mössan
, undrar du varför jag har halloweenbilder överallt får jag väl säga att jag aldrig känt mig så "snygg" någonsin innan och man vill ju visa det bästa av sig själv.

Om sex dagar är jag hemma i mitt speed-datingrum på Bagarliden (som blivit riktigt propert) och är mätt efter smörgåstårtan. Gah, om tiden bara kunde gå snabbare. Eller vill jag det? Det är tenta om sex dagar och jag har ÅGREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0