Sängprobs

EV löste jag sängknaket utan skruvmejsel, jag drog helt enkelt sängen från väggen. Okej det var inte så lätt som de lät, min säng väger ett ton. Jag har funderat rätt mycket på att folk räknar 120-sängar som dubbelsängar? 30 cm större än en 90säng? Fattar ingenting, skulle jag någon gång köpa säng med någon skulle den vara minst 160. Har jag ensam i flera år haft en 140säng lär jag ju knappast vilja dela en... Så dagens slutsats är väl att en stor säng är nice! Nu är jag uppe på övertid? 23 på en pluggfredag, vad fan hände där?

Lite relaxmusik såhär på kvällskvisten Robbie Williams – Come Undone (igen)

Ska bara kika in och kolla om jag hittar några snygga sängkläder, var så längesedan jag kollade nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0