Plugga vidare?

Väldigt ofta, nästan dagligen undrar jag varför jag pluggar? Plugga är verkligen inte kul, visst hade säkert varit så himla kul om allt flöt på och man kom in på sin drömutbildning. Jag är ju bara kvar på MHS / i Umeå på grund av mina få men underbara klassisar. Hade ju bara Miljö- och hälsoskydd som plan, jag hade ingen plan B. Går allt enlligt planerna så hoppas jag på examen i maj/juni 2013 som planerat och efter det förhoppningsvis jobba på kanske posten ett halvår. Efter det alltså efter halva höstterminen flytta till Skara och läsa en 15 poängskurs där & på första halvan av våren läsa en till 15 poängskurs och efter det börja söka jobb på riktigt.


Kommentarer
Postat av: anonym

Du som verkar gilla matlagning, vore inte detta ett perfekt program för dig? http://www.umu.se/utbildning/program-kurser/program/?code=SGGAK

Det är inte för sent att byta riktning, om man inte trivs med det man pluggar. Det är ju ditt liv och din framtid det handlar om...

2011-12-09 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0