Plugg en fredagseftermiddag

Är på rätt bra humör då jag pratade med Anna i närmare två timmar nyss, mycket trevligt. Jag spelar nu engelskt wordfued med Catrin, till slut fick jag ut mitt underbara z i det underbara ordet zebra (enda ordet med z jag kan på engelska). Dagens artist är oväntat nog ingen svensk smörsångare utan Robbie Williams och låtarna:

 

Tydligen har en klasskompis korridorsfest idag och givetvis är inte jag bjuden. Livet som mobbad är ju så underbart. Jag ogillar endå klassen skarpt och hade inte kunnat gå idag på grund av plugg men bli bjuden är ju alltid kul. Nu är det nästan så jag blir sugen på att ha inflyttsfest och inte bjuda någon. Ja vi får se :)

Idag lär de bli en del plugg tills kvällen! Hello nolife

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0