Påskas

Linn du steg just på min respekt-stege, hihi.

Jag släckte alla lampor och la mig i sängen för jag blev "lite trött". Men jag kunde inte somna på grund av det ljuvliga minnet sen i påskas. Vi var på Haddocks, jag hade "jättekul" men minns bara början och inte ens hur jag kom hem. Vaknade (skulle flyga till Umeå) och var så bakfull att jag trodde jag skulle dö. Några timmar senare kommer Camilla insläntrande i partykläder + rinnsmink. Mamma frågar vart hon vart och hon svarar chickt att hon vart hos sin kusin (hehe). Vi ska till farmor och farfar på middag och är jättesena. Vi dumpar Camilla på vägen. Hon ringer sedan och säger att hon glömt väskan i bilen, jag börjar spy ute bakom farmors hus med henne i telefonen men hittar väskan. Hon kommer och hämtar den och jag går in och käkar middag, det var jättegott men jag mådde så himla dåligt. Till pappa och farmor hade jag kunnat säga jag var bakfull men inte till min mamma så jag sa inget alls, bara käka och var tyst. När jag nästan ätit upp varmrätten känner jag, neeej och rusar till toaletten. Väl där fontänspyr jag ner hela toaletten. Torkar i ordning efter mig och återgår diskret till att äta med familjen. Bilresan till Landvetter efter det var helt fruktansvärd, vi var vid Liseberg 20 min innan jag skulle lyfta och jag mådde så jävla illa. Men jag sa inte ett knyst, hare nog inte berättat de än. De va en fruktansvärd dag.

Ibland undrar man ju varför man dricker alkohol. Minns jag rätt lär jag ha yttrat orden: Jag ska aldrig mer dricka alkohol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0