PARTY!

Slutade just plugga och unnade mig en sen middag. Efter 19 känns nästan pinsamt att plugga en fredag så jag satsar på 2-3 avsnitt Beck innan sänggång. Kanske två så de inte tar slut lika snart, vad ska jag ha för hobby sen lixom? Wallander? Plugga är inte kul, och ännu hemskare är det när man kommer till den underbara insikten att man inte kan något alls och tentan är om sex dagar, PARTY!

Har sen efter skolan ätit ett helt jäkla paket Noblesse (pensionärsgodis jag vet, men jag unnade mig) men endå är det bara godis jag tänker på. Kan dessvärre bero på statusuppdateringen "Film och godis med älsklingen". Film-check, godis-nope & älskling- verkligen inte. Jag vill inget hellre än och skaffa mig en liten kissekatt så jag kan få en liten kompis/ sambo. Just nu handlar mitt liv bara om mig själv, visst jätteskönt då jag är egoisten nr 1 men endå kul och passa upp någon.

Puss och förtidigat godnatt. Tror jag redan är på 2002 på Beckfilmerna nu, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0