Minipaj

Trodde jag skulle få energi av tentalyckan men då icke. Förresten lärde jag mig ett nytt ord igår jag frågade hur "sjanger" (sjuksköterska sj-ljud + anger) stavades och fick genre till svar. Alla mina 20 år har jag läst genre som just genre, kände då att jag kanske inte var den vassaste kniven i besticklådan-

Fick ett sådant sinnessjukt sötsug, letade desperat efter något sockrigt. Det slutade i att jag bakade en paj, en liten paj. Givetvis blev den jättebra då den bara var till mig och jag bara slängde ihop nått





I morgon vankas det uppstigning klockan 06,00 och det följt av duschande, frulle och på det plugg som inkluderar läsa på inför redovisningen som börjar runt 9. Kalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0