MASSA TÅRTA KVAR, VÄLKOMMNA PÅ FIKA!

Borde man inte vara glad dagen efter sin födelsedag? Det är om två veckor hemgång, endå känner jag som att jag vill gå och gräva ner mig. Tenta på lördag också :'( Jag är så sjukt omotiverad. Men på lördag kväll ska jag ut med mina favvos och det ska bli jävligt slirigt och kul. Igår pratade jag i telefon med min älskling, Oskis. Han öppnade med frasen: Grattis din gammeltacka!

Jag behöver lite tur i mitt liv, hur får man det? Lotter funkade ju inte. Känner mig sjukt skeptisk nu också så jag inte ens vill spela bingolotto.. Jag ska äta tårta nu, då blir man glad för i alla fall en stund.

MASSA TÅRTA KVAR, VÄLKOMMNA PÅ FIKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0