Ledig dag

Den biggest var vild igåt., men klockan 22,45 begav hon sig äntligen utåt- Men endå så var hon uppe och klampa klockan sex. Jag blir så jävla less. Vad gör man`? Min engelska studie handlade om irritation från vägbuller men på nummer två var det irritation från bullrande grannar. Kan säga att min största irritation då¨ lätt beror av just en specifik granne.

Tror jag får lägga snokandet på hyllan ett tag, jag blir bara rosenrasande av allt jag lyckas hitta. Eller så får jag hitta nya objekt? Skickade en vänförfrågan direkt efter den sliriga sittningen, men personen i fråga har inte accepterat än. Visseligen hade han inte gjort något sedan i september på facebook, men endå. Aktivera dig människa. Jag avbröt vänförfrågan, känns desperat att ha den hängande där.

Nu vankas det uppstigning följt av statistikplugg. Upplägget känns rätt så oklart, men det löser sig väl. Förresten kan jag i min andedräkt ana ett litet brus av vitlök, så najs. Jag tänkte eventuellt frossa lite till lunch med beroende på om det blir lunch innan eller efter stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0