Jag har hittat min drömhund

God jul kära du! Jag var nyss ute med min kära mor och promenerade. Skärhamn levererar verkligen, vädret är helt UNDERBART!! Det är varmt och solen lyser. Inte nog med det, jag hittade min drömhund. Finaste hunden jag sett sedan Ninja var liten, den var helt gudomlig. EN SÅN SKA JAG HA! Min nya drömras. Han tillhör familjen Larsson i Södra Kroksdal, född i mars och väger 55. Han kommer väga 75 när han är helt färdigvuxen. Tyvärr tog jag inte bilder så jag får visa ifrån Google. Han var det vackraste jag sett på länge. Sydafrikansk Mastiff . Verkar kosta runt 14 000, jag ska ha ett hundvänligt jobb och så ska jag ha en sån söt underbar vovve. Skulle man gå på stan i mörkret, ingen hade vågat titta på en när man går med en sån biffhund. Minns inte vad han jag träffade hette men han var det vackraste på länge och han såg så jävla snäll ut. Obsa att dom här bilderna från google inte var lika najs, jag är förälskad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0