Jag är så fantastisk.

Som den interlektuella akademiker jag har har jag givetvis bedrat mina föräldrar att mäta radonhalten i vårat hus (jag vill ju inte ärva ett cancerhus). Mamma hade givetvis kollat upp detta och sa att det var lugnt i våran del av Skärhamn. De högsta radonhalterna låg i stråk, exempelvis tubberöd, soptippen och där i kring. Hon sa att det var en del där som fått cancer, läskigt jag som vart postis i Tubberöd.

Pappa kommer inte hem från "laxlandet" förräns den 26 december så vi ska fira julafton utan honom hos farmor och fira med honom och familjen den 26. Min naughty lillasyster vägrar spara julklapparna till den 26e, det vill ju jag. Jag gillar ju traddi! Jag kan tänka mig att ge henne julklappen jag ska köpa på onsdag i förskott men inte den andra!

Pluggar och står i, passade på att borsta tänderna nu såhär efter lunch. Bra jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0