Ingen bra dag

Givetvis har det snöat idag, självfallet bara för jag ville ha snöfritt tills efter min födelsedag. Känner mig som världens bittraste människa, men det är jag också....

Drömde förresten jag var gravid och det var för sent för abort så jag skulle betala 10 000 och åka till Polen och göra abort. Ibland blir man så lycklig när man vaknar och inser att det inte var på riktigt.

Unnar mig lite bloggläsning såhär i ottan http://www.gekas.se/blogg + julmusik, jag tänkte duscha men jag är så osugen. Man blir så blöt och kall när man duschat klart. Jag villl ha en frotémorgonrock, men jag har redan tre andra morgonrockar och känner att bor man på 25 kvm kan man inte ha fler....

Diskat lite nu såhär på morgonkvisten, har en del städ kvar innan jag kan bjuda hit folk på onsdag! Städa är ju kanske inte min favoritsysselsättning. Gah, jag är på världens sämsta humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0