i livskrisens hetta

Trissen var tyvärr icke vinstgivande, fick två 25 kronors i en tv, jag tänkte såklart att gaah jag ska vara med i tv. Men icke. Linn sa att jag nu måste sluta med mina fjortisskrik och ta ut piercingen. Men som jag sa piercingen, jag vet inte. Den ska ut om senast ett år, men då har jag endå ett år på mig. Vi får se. Skriken ska jag jobba på, som en vuxen människa kan man ju inte bete sig hur som helst.

Idag var nog första gången i hela mitt liv som jag var pigg när klockan ringde 05,57, endå somnade jag mycket senare än jag brukar. Förra året vaknade jag 05,47 av mig själv för jag var så speedad. Men idag känns det.. jag vet inte, mer som vanligt förrutom att jag idag ska besöka en affär jag aldrig fått besöka innan.

Jag har i livskrisens hetta raderat kanske 70% av fjorskorten på min dator, dags att börja avtagga sig på facebook? Nu ska jag röja upp lite skit (skolpapper) som ligger lite var stans.


Kommentarer
Postat av: Emma

Piercingen får sitta kvar tills du är 29, jag lovar;)

2011-12-07 @ 09:51:12
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0