första dagen som vuxen

God morgon god morgon! Börjar första dagen som vuxen med att öppna mina fina kort jag fick på posten igår. Hur känns det nu då? Jo de känns helt okej, lite konstigt bara. Känns såklart tråkigt att inte vara hemma idag men såg just jag hade fått  1200 kronor på kontot till min kommande resa, jag hade behövt den till annat men icke, pengarna är nu inne på sparkontot. Och i Camillas kuvert låg en triss, frågan är när man ska skrapa den för att maximera turen? Jag kan nog inte hålla mig, idag är det ju min dag och jag ska ha tur! Tror jag ska gå upp och göra en ansiktsmask, man måste ju ta hand om sig själv såhär års.. Igår pratade jag med Hanna i telefon till efter elva och sedan hade jag lika svårt att sova som en nioåring som ska fylla tvåsiffrigt, råkade snegla på klockan som slog 00.00. Kände att det var dumt då jag blev ännu mer speedad och sen fyra minuter senare så börjar min mobil ringa med högsta volym. Jag som trodde jag satt den på ljudlös, men icke. Limpan var första som grattade mig, tack igen älskling.





nyvaken och 20 år, gaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0