Beslutsångest

Jag var just och hämtade ut mina sjukt snygga nya skor. Jag tog på mig dem, kämpade lite med dragkedjan. Men de gick på men de tryckte så sinnessjukt mycket runt om foten. Asså det var en otrolig smärta även när jag låg ner i sängen med dem. Horribelt. Det störande är dock att jag vet hur mycket skinnskor töjer sig. Men smärtan var brutal, de var perfekta på längden så de var inte för små de var bara otroligt tryck runt om foten. För trånga för mina breda fötter helt enkelt. Nu har jag en beslutsångest som heter duga. Jävligt snygga, såg inte så höga ut men omg vad lång jag blev. http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=3207-101&color=3220&isoCode=SE

Efter lite om och men lutar det åt att jag sparar dem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0