Ågren ????????

Pratat i telefon sedan tjugo över fem, blev en timmas ångestframkallande prat med min lillasyster? Jag ringde för jag fick åldersågren och hon gjorde det ännu värre. Hon tyckte jag senast i morgon ska hitta en pojkvän och börja planera för ett kommande barn om sisådär fem år. Tack för peppen Jules! Martin var i alla fall aningen mer peppande och sa att jag pga min psykiska ohälsa fick skita i att plugga.

På tal om inget jag vill spela bingolotto på söndag. Kanske ska köpa mig en lott på fredag? Jag måste till stan på fredag igen och hämta ut mina då förhoppningsvis lagom uttöjda skor. Jag kommer behöva gå upp i ottan hela veckan för att hinna allt och dessvärre lär det vankas plugg till och med lördag morgon innan tentan.

Både min mamma och min lillasyster säger min piercing gjort sitt och att det är omoget när man är tjugo. Jag älskar min piercing, det är ett för stort steg att ta såhär bara så. Jag vet inte vad jag ska göra helt ärligt.

Såhär taggad är jag nu, nu vankas det vitlöksbaugetter med te , go match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0