5 DAGAR KVAR

God morgon
Dagsplanen var att sova till jag vaknade av mig själv, klockan 08,02 vaknar jag av den biggest klampar så mycket att jag vaknar, det är så mycket klamp som om hon var med fan och hans moster men icke hon är ensam.... Jag hatar henne över allt annat sådana här dagar, tacka gud hon en kvart senare lämnade lägenheten. Hoppas hon skulle till ÖP och misslyckas på någon äckligt svår omtenta, hihi-

Tänker spela wordfued mot randoms tills jag orkar gå upp, det är ju bara dom som är vakna såhär dags. Igår efter skolan och efter alla långa telefonsamtal och noblesseasken så var jag otroligt seriös och gick igenom alla miljoner handouts vi fått i kursen -2,5 stycken jag ska göra när jag går upp. Kändes så mycket bättre när man friskade upp minnet och så skrev jag upp det från dem jag tycker var det viktigaste. Snälla snälla någon kan inte min tentatur få hålla i sig när jag aldrig har tur i något annat?

Hade köpt tre saker till min kära mor i julklapp och hon hade redan själv köpt en av dem så jag skickade mumsan att köpa julmustestrakt igår. Mamma och pappa köpte i höstas en sodastream och har såklart inga smaker då min mamma är anti-läsk. Men jul/påsk-must är helt okej, då det är det bästa hon vet. Och åker jag till stan innan hemgång kom jag på en småsak och köpa till Julle med som bonuspresent då de fick mycket billigare julklappar än pappa.

Jag är faktiskt fortfarande kvar i min Robbie Williamsbubbla, varför lyssnar man inte mer på honom? Han är ju top noch. Dessvärre växlar jag bara mellan två låtar, hihi-

Jag längtar tills på fredag, då får jag CSN. Det var ju ett tag sedan det tog slut, kort sagt... Men behöver nog inte handla så mycket mer innan hemgång. Frukost har jag så jag klarar mig eventuellt mat med. Jag har en portion pastakyckling, 2 fiskar jag ska koka potatis till och sen äta med remouladesås + att jag igår köpte en falukorv jag ska köra i ugnen med mos till. Enligt mina beräkningar med lunch+middag räckte det inte alls, jag får helt enkelt äta sen lunch en dag och skippa middagen och gå direkt på kvällsmaten. Det löser sig, annars har jag ju en trisslott med 50 :- och en rabatt med 25 kronor på ICA. Det värsta med att bo hemifrån är ju lätt alla oväntade kostnader. Givetvis visste man att man var tvungen att äta, det man inte visste var hur mycket det kostade. Sen andra vuxna utgifter som medlemskap i hyresgästföreningen och försäkring och så, blääää-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0