4 resorb senare

4 resorb senare, hur kan man vara så brutalt bakfull när man inte var full igår? Tog 2 resorb igår när jag kom hem och två när jag vaknade någon gång tidigt i morse. ''


Gårdagen:
Förfest hos Ida och djuren på Liljansberget, såklart jättetrevligt med alla söta tjejer. Efter det tog vi tidigt bussen in till stan och begav oss till Allstar. Alla gick in fort och lätt men jag blev kvar med vakten. Han var trevlig men sa snällt något om att jag inte var 20 fyllda men jag fick ju kontra med att jag stod på listan. Dessvärre var listan för kvällen inte klar så jag fick berätta att jag mailat med någon från Allstar och visar helt enkelt mailet och vips så är jag inne. Väl där blev det dyrt då jag för en gångs skull handlade i baren. Allstar verkade vara ett toppenställe men folket igår var faktiskt inte alls så party.

Musiken var sådär men det var rätt kul på dansgolvet tills slutet då det var vilt med armbågar och så. Emma dampade på en tjej vars pojkvän hade armbågat Soffan på kinden. Efter Allstar drog vi till Max och åt en underbart helt gudomlig måltid, jag är grymt sugen såhär på baksmällan med. Tog bussen hem och satt brevid någon kletig 30+are. Han satt och kikade på vad jag gjorde på facebook, jag blev irriterad och slutade helt enkelt. Då tog han upp sin mobil och sa att han tyckte föraren skulle köra lugnare så han kunde facebooka. När jag skulle av och gick fram till dörren satt de en kille på huk mot dörren och när dörrarna öppnades fick jag vara lite hjältinna och säga aaaaaaaaakta och dra honom i armen in mot bussen. Söt kille (kanske jämngammal) tackade. V'äl hemma var jag fortfarande hungrig och tänkte sätta på ugnen och göra vitlöksbaugetter. Insåg i sista sekund att det är halvsmart, man kan ju glömma ugnen på och så vidare. Ja och nu ligger jag är, bakfull och jävlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0