28 dec

För tre veckorsedan fyllde jag 20 och för två årsedan piercade jag tungan. Jag spenderade förmiddagen i stallet, mina favvosar Wanja 7 och Johan 3 var där och förgyllde dagen. Wanja var impad av min tunga och ville ta på den, så söt.

Horribelt väder, red ut en liten bit. På vägen där är det en sådan max 30, rekomenderad hastighet men man får alltså köra snabbare-. Kommer från Byggdegården och rider över vägen och de kommer en vit snygg Audi i MINST 60 och jag får ta upp handen och göra stopptecken. Buster blir inte rädd men det blåste endå jättemycket och de vore ju halvparty för kärringen och få 900 + kilo i framrutan. Några meter innan så sakta hon ner, jag svor åt henne men hon log och heja glatt, gaah.

Jag sov närmare tolv timmar i natt och jag känner mig helt mösig, tror jag håller på att bli sjuk. Gjorde väl en 20+ höpåsar med, fyllde alla som fanns i stallet, de är ju jul då får man va snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0