27 dec

Juldagen spenderades först på 20+20-års kalas för Linn & Erik och efter det åkte vi på förfest i Kungälv för en senare utgång på Trädgårn i Göteborg. Det var kul men jag var för nykter och bjöd bort min dyra dricka, halvsmart men jag var otroligt osugen på alkohol.

Igår var jag rätt bakfull men kollade rean på torget med Stefan och senare på kvällen var det julafton med pizzakäkande här. När jag öppnat alla mina julklappar så inser mamma att ett av mina paket, innehållandes 1000 kronor är borta.... Mamma och Julia firade jul hos Morfar och Ragnhild den 18 och detta mjuka paket lär ha blivit uppeldat. Inte helt okej jag som hade behövt varenda krona jag kan få.

Idag ska jag leka med Linn, hade tänkt att ringa vårdis och be dem skära bort min fettknöl på handen men de har nog lite mycket nu i dagarna!

Annars då? Jag är grundbitter, de är en underdrift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0