14 december

Vad gör man på nyår egentligen? Karatefylla är ju min specialitet men nu är jag ju vuxen? Kaos.

Dagens två avsnitt Beck från 2001 levererade då inte, min älsklingsGunvald blir mobbad av den hemska nya medarbetaren.

Morgondagens planer:

  • Tidig uppstigning
  • Kankse baka
  • Plugga lite i underbara kursen
  • Bege mig till skolan och hämta najstentan
  • Lämna Annas tenta
  • Skriva ut gamla tentor
  • Gå hem och äta lunch
  • Tillbaka till skolan för att möta gruppen och lyssna på föreläsningar
  • Göra klart för våran redovisning på fredag
  • Ev tentaplugg
  • Hemgång
  • Beck * 2
  • Sova

Denna tråkiga dag är minsann en ovanligt "spännande" dag i mitt annars sjukt döda liv. Typ som nu, jag är rosenrasande på den biggest som klampar som en brunstig älg.-

Det är nu en vecka och en dag (8 dagar) till hemgång, så jävla underbar. Dessvärre känner jag jag ligger otroligt efter i tentapluggandet, men min hjärna är full. Dessvärre är det väl av taggbuskar och inte rosa fluff den här gången, men i alla fall.

Mamma är så gullig och har lovat mig smörgåstårta på ankomstdagen, mamma gör världens godaste sådan. Sen blir det både knäck och lussekissar, dessvärre lär jag behöva baka dem själv men det är ingen fara vi har ju termometer hemma.

På Ullared ska jag nog minsann köpa en digital köksvåg, det är rätt ofta endå jag saknar att kunna väga saker. Ska väl inte ha sådär kopiöst mycket då budgeten är snål, men alltid kul och handla lite småpill.

Jag har noll julstämning, spelades lite julmusik idag i skolan men jag får nog avsluta min kväll med lite stämningsförhöjande. Förresten så snodde Soffan & Mumsan wienerbröd idag i skolan, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0