11 DAGAR TILL HEMFÄRD

Gaaaah Beck gick ju just på Tv, jag tittade ju på datorn. Har sett två avsnitt efter stan. Jag är nu på filmer ifrån 1998 och Gunvald börjar bli snygg! Jag är så inne i Beck att jag inte ens slängde mig in på kanal5play när Gossip Girl släpptes. Jag har försett mig på Grey's kom till säsong sex och tittade första avsnittet och lessnade sen. Tja det märks ju att jag inte har något liv i alla fall :)

Jag är nu sovredo, hoppas den biggest ger mig lite lugn och ro. Jag har så ont i min nacke att jag tror jag smäller av, jag sträckte den innan tentan i lördags. Sådär att det bränner till som om man blivit träffad av en blixt. Mår lite bättre nu, måste vart tomtegröten. Sparar vitlöksbaugetten tills i morgon, då ska det mumsas. Om 11 dagar är det hemfärd, finner verkligen inga ord för hur jävla skönt det känns- Ett planlöst jullov lockar sinnes.

Raised Fist – Wounds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0