1 DECEMBER

God morgon, vet inte hur god den är men.... Verkar vara -grader här, lovely. När det inte kommit någon snö än kan det inte vänta tills efter min födelsedag?! 6 dagar kvar! Som vanligt väcks jag av den biggest, tack och lov nu är det inte 400kilos jämnfotahopp utan bara en klumpig tjej som inte kan smyga. Men endå, jag vaknar ju i alla fall.

Brunch klockan 10 med majoriteten av mina favvos! IDAG ÄR DET JU FÖR TUSAN 1 DECEMBER. Det känns helt otroligt att det äntligen igen är min favvomånad! Och snart vankas det hemgång. Tre veckor idag!!

18,21 igår sorterades mina beställda skor i alla fall i Göteborg. Hade jag bott på Tjörn hade jag alltså fått dem idag, men när det ska till Umeå måste det passera Ånge...... Så jag lär tidigast få dem i morgon..

Jag tror jag går upp och duschar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0