Wallander



Såhär laddad är jag efter dagens mös- Jag har i alla fulla fall en hel cykel men är 155 :- fattigare men vad gör det? iKVÄLL blir det sent ska mysa med mig själv och doftljus och se på wallander. I morgon ska jag vara crazy, cykla till Carlshem och plugga och efter det cykla till El Giganten och köpa router. Känner mig själv såpass att jag vet att jag kommer hamna inne på Maxi också för att "checka" läget. I övermorgon är det tenta och jag har inte ens pluggat hälften av vad jag gjorde på gymnasiet inför ett lätt prov.... Psykiskt påfrestande svar ja. Erik sa åt mig och värma mjölk och pressa i två stora vitlöksklyftor + honung. Det låter ju som döden, men jag har haft värre saker i munnen.. Det var inte gott men det funkade, men herre gud eftersmaken. Den kunde döda. Hela lägenheten luktade så mycket vitlök att jag fick vädra, kände mig piggare efter det och har sovit typ halva dagen idag så snälla söta gud gör så jag är frisk och fit for fight i morgon.

Insåg när jag vart på Ica att jag har rosa naglar på högerhanden och bruna på vänsterhanden och tänkte shit jag gick ut så. Men vad gör det? Jag är i norrland. Anledningen till att det är så är för mitt dyraste nagellack ever, 129:- såg underbart fint ut men var så katastofalt fult, man ser varenda penseldrag. Julle köpte ett sånt en gång på filli, dock nått b-märke för kanske 1 svensk krona MAX. Så jag tänkte detta skulle vara bättre men icke. Så igårkväll beslutade jag mig för att måla över det med brunt. Men jag lessnade efter en hand och tänkte jag gör det till morran....

Pusss hej & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0