Lägenheten nästan klar

Idag mår jag sämre igen, jag som skulle lämna in min punkade cykel och gå en snabbis på stan med Soffan innan vi skulle plugga, det blir inte av,..Sitter på sängen i ziperallen med en bricka, "frukost-på-sängen-bord" vore nice. Sitter och äter min ananaslimpa med ost och paprika och dricker honungs- och ingefärste. Funderar på att baka bröd efter tisdagens tenta, känna mig lite huslig. Jag längtar kopiöst mycket till den 1a september då resten av mina möbler dyker upp. Jag är typ klar nu, hade Kristoffer, Oskar & Martin på besök igår så de var de första att se hur det såg ut under alla grejer. Har dock en satans massa ramar med bilder på lite allt möjligt som jaG promt ska ha upp någonstanns, oklart vart bara!



Kyl och frys, pensionärsvarning?







Observera att jag har 5 fulla lådor under sängen









Mer/ bättre bilder kommer.

jag funderar seriöst på att köpa Ulrik Munthers skiva! Men vi får se det lär ju inte bli några pengar över till det.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0