Telefonkö



Bredband är nu beställt, så jag ska snart köpa en router haha.

Jag vill baka idag, men jag orkar inte jag är för mösig. Och min kakburk "How to merry a millionaire" är nämligen fylld med rakblad.

Igår lagade jag helt vansinnigt god mat. Jag var på Ica i torsdags och handlade bland annat benfria kotletter, i min brist på ideer så tänkte jag svampsås, potatis och stekta sådana. Men hitta nudlar igår så jag blev akutsugen på det. Smsade lite med papsen och berättade vad jag hade hemma och så. Jag strimlade köttet och lät det stå och gosa till sig i sambal, soja, cayennepeppar, chillipulver, salt och peppar i säg 30 min. Sedan stekte jag det och hällde på en skvätt grädde (hade inte kokosmjölk) det blev sviiiingott. DÅ får man ha i åtanke att jag inte är så mycket för griskött annat än som just kotletter. Men detta ska jag göra om, det + 3kronorsnudlar.

Hanna , till dig!:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0