Städar lite granna

När man har feber så mår man ju som upp och ner. Fick just ett ryck och röjde undan på bänken intill diskhon och körde fönsterputs på spisen, skiiinande rent. Men ännu återstår allt tråkigt grovjobb, då kommer jag garanterat mösa ur. Kände hur ensamt det är här på Tvistevägen så jag tände 6 doftljus och myser järnet i min ziperall. Hoppas grannarna gillar Ulrik Munther! 

Imorgon blir det plugg med min älsklings-soffan igen, när i alla fall jag lärt mig lite mer hade det varit givande att plugga lite med Catrin! När jag såg universitetet förut så fick jag en ångestklump i magen. Men efter dagens ikeashopping så ska nog detta gå vägen. Pratade med min söta farmor också, det blir hon som får sy ihop mitt draperi, så jag stod och måttade för fulla muggar med ett 

xtravaganza

band.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0