Söndag

Vaknade idag och mådde sämre än igår, hej livet är ingen fest. Jag känner mig "efterbliven" i hjärnan och är allmänt seg och mösig. Klockan har redan hunnit bli kvart i 10, vore ju kul om jag hann titta lite på fysiologin innan jag halv 12 måste leda min punkade cykel till berghem. Med tanke på att det är söndag och folk är bakfulla så tänker jag för första gången korsa universitetet iförd mysisar, men ziperallen där tror jag tyvärr gränsen gått. Ska och plugga hos Soffan sen, jag är inte sugen för fem öre jag är så jävla less på fysiologifanskapet, kommer jag någonsin bli kvitt tentafanskapet?! Fastän jag känner att jag kommer få sämsta resultatet någonsin måste man endå gå dit och försöka, de kanske lessnat på att vi får underkänt hela tiden?

Jag tror och hoppas mitt internet börjar funka imorgon, då ska jag om cykeln är klar cykla till Strömpilen och shoppa en router på El Giganten. Jag hittade för under 300 kronor, det lät som ett kap. Sedan efter tisdag har jag "sommarlov" tills måndagen den 5e då jag börjar skolan igen. Vore mer än nice att åka hem men icke, då blir det nog till att röja och försöka bli helt klar i lägenheten, köpa blommor och en ny ram till min fototavla. På torsdagen kommer ju mina ikeamöbler också, kan knappt bärga mig!

Nä nu ska jag stänga av ulrik Munther och i alla fall kolla lite på fysiologin trots min huvudvärk från helvetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0