Ny säng

Okej det enda jag kan lägga till om onsdagens slir är att jag påå riktigt skämde ut mig saftigt mycket och Camilla har fortfarande Ågren of the year.

Idag tvingade jag mamma till stenungsund där vi shoppade en bäddbadrass så nu har jag satt på ben och gjort mig hemma i min nya säng. Jag har inte tyckt att det vart nån större skillnad på 120 & 140 sängar, men ack så fel jag hade. Knapert att man kan sova 2 här nästan, då menade jag en själv + kompis man inte vill skeda med. Känns ungefär som min gamla 90säng. Och benen är för korta men jag slipper ju i alla fall sova på golvet :). När jag kommer upp till Umeå så får jag det ju större igen :)

Pussssss snart myskväll med min kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0