Måndaaaaaag

Tjenare mannen! Lyckades tack och lov boka om umeåresan idag, klockan halv 7 tror jag minsann jag befinner mig på Umeå city airport den 24 augusti. Har jag hunnit med allt jag skulle i sommar? Nej . Har jag hunnit med nått? Knappt. Vart fan tog denna sommaren vägen? Jag har visseligen haft världens bästa sommar, men den var för kort. Jag längtar inte ens lite tills att träffa klasskompisarna och börja skolan (okej några enstaka). Jag hade hellre ugglat kvar här hemma i Skärhamn.

Nästa sommar vill/ SKA jag:

  • Inte jobba så förbannat mycket
  • Besöka klasskompisar på diverse orter
  • ÅKA PÅ FESTIVAL

Jag kommer senast i december bli brunett igen. Mamma är som alla mammor emot att man byter från ens från början naturliga hårfärg. Men jag känner mig snyggare som brunett, det är billigare, håret mår bättre och det blir så mycket enklare att sminka sig!!

Pusss nu ska jag sova, det är ju en dag i morgon med! Dock är det min underbara jobbarkompis Kim sista dag :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0