Lördaaaaaaag

Igår förfestade vi hos Hanna det var kul & kände mig perfekt för att gå ut. Ditresan då tappade jag allt. Gick in på haddan och köpte en shot och en drink som jag drack på kanske en kvart. Var fortfarande galet otaggad så efter dryga en halvtimma där så drog jag och Camilla. Governor Andy var ju kanske inget att hänga i granen, brydde mig inte ens om att titta på honom. Kände inte någon där heller, höjdpunkten måste vart pappas kompis Mick som jag inte ens pratade med. Jag kände att jag vart så slirig de andra gångerna att han måste tro jag grovraggar så jag hejade bara lite fint.

Dagen idag till ära så  var jag sjukt bakfull i morse!? Bilresan till stallet var halvnajs, vid boab hade jag nästan krockat och kört in i röven på en bil. Sedan gick det bättre och höll  bara på att köra i diket väl framme när det var massa söta kalvar i en hage. Ridturen med prinsen gick galant och var riktigt mysig.

Jag mösar sönder, känns mycket oklart om det blir Kungälv idag!!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0