Inte

I övermorgon kommer min mamma hem igen, det var henne och pappa jag fick psykbryt på. Jag vill inte att hon ska komma hem. Tanken var att jag skulle hämta henne i Stenungsund, men jag snodde Camys line och sa "inte en chans i helvetet". Sen efter jobbet smsar pappa & frågar om vädret? Jag svarade något moget om att de kunde hänga sig :) Jag borde sluta vela runt & börja ta tag i mitt liv & plugga. Skypedatade med Erik förut och han tyckte jag skulle klämma in lite varje dag. Dock är det lättare sagt än gjort. SÄg i morgon:

  • Jobb
  • Stallet
  • Slira?
När ska jag hinna plugga? Avrätta mig. Jag vill verkligen INTE till Umeå. Inteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinteinte
Ångesten är starkare än längtan till mina underbara vänner där, det är inte okej- Fyfan. Nä nu skjuter jag mig. Pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0