Fredag!?

Såg på facebook nu någon hade uppdaterat att det var fredag idag, åfan vad segt var det enda jag kände. Jag måste råplugga inför tisdagens helvetestenta. Jag har inte pluggat något och tveksamt om jag ens har 10 % chans att klara skiten. Jag kommer bli ruggit knäckt om jag failar så snälla gud hjälp mig för en gångs skull. Men efter flytet i sommar så lär allt det kommande året gå åt helvete...

http://www.youtube.com/watch?v=aqcjZeUoxjQ&feature=feedrec_grec_index


Det är så hima skoj att va sjuk... Kommer leva i min mysdress hela helgen. Jag tänker då inte festa förräns nollningen, jag är utmattad. Jag hade inte en enda nykter hel vecka i somras- Blir jag full kommer jag säkert börja gråta eller något, så jag är på det torra!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0