FML

Dagen idag har spenderats en pluggsväng med Soffan och sen kom Erik förbi och inspekterade lägenheten. Jag är snorig och äcklig, hade behövt nässpray men det är ju säker 200 m till ICA så jag har helt enkelt inte orkat krypa ur Ziperallen för den galna promenaden. Annars vad är nytt? Gjorde ytterligare en förträfflig måltid till kvälle, ädelostpaj med lite sallad till det var nice såhär på kvällskvisten. Fick jättefina enportionsformar av mamma, som jag glömde hemma...... Annars nä inget, ska gå och lämna min punkade cykel imorgon på berghem någon ställe. Jag älskar sådana extrautgifter. Efter det bär det av hem till soffan för ångest och säkert en hel del FML-tankar, det brukar bli så numera, men som soffan så glatt sa: 1 år kvar!!

Har pratat med både mamma och pappa varje dag sedan jag kom hit, vad hände där?

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0