10,15

Pluggade litegranna i morse säg en halvtimma sen blev jag mösig. I natt sov jag bra, hade mobilen avstängd så det var skönt. Önskar jag kunde få låna Eriks hjärna fram tills på tisdag så jag hade kunnat klara den jävla tentan. Längtar massvis till den 1a September då mina Ikeagrejer kommer, efter det ska det bli snyggt hemma hos mig. Men innan det kanske jag borde packa ur väskorna...... 1/3 är klar, sedan lessnade jag. Måste köpa nya blommor, mina är till 80 % döda efter att ha vart utan vatten från den 2a juni - 24e augusti, stackars mina bebisar! Frågan är vad man gör med dem, jag har ju inte mage att slänga dem i komposten. Min "vänskapskaktus" fick jag inte med mig heller så den står i fönstret på mitt speeddejtingsrum. Efter gårdagens shopping börjar det bli knapert på kontot, jag la ju endå dryga 3000 kronor till sparkontona direkt efter lön & betalade hyra och en massa andra kul utgifter. Men jag behöver ju kläder, jag har INGET att ha på mig inför skolstarten... Så får väl försöka hålla mig till CSNpengarna trillar in. Har ju en dator att betala av också så det kommer största delen av mina cash gå till. KUL.




Chillar

Kommentarer
Postat av: Eriks hjärna

du får låna mig, jag har ändå inget bättre för mig..

2011-08-27 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0