Why me?

HELVETEHELVETEHELVETE !!! AVRÄTTA MIG! Skulle tillslut 3 tvättmaskiner senares skulle jag äntligen tvätta kläderna så jag har nått och ha på mig på stan sen. Ja vi får se hur de går. Råkade klicka på 60 grader, start. Så var det klart, kunde inte öppna den eller ändra till 40 och när jag sekunden senare kastade mig på strömbrytarn stängdes skiten av. Men så fort jag satte på den återgick maskinen till 60 grader, dvs jag är körd. Det jag blir mest ledsen om det krymper är mina chinos, min nya klänning och min nya rosaglittriga jättesöta morgonrock. Snälla gud var snäll mot mig för en gångs skull. SNÄLLA. Jag har ju mina colour catcher med så jag körde ju verkligen alla kläder med. Fan fan fan, helvete vad sur jag är SATAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0