Valborg

Kom precis hem ifrån en 50 minuters lång promenad (nej ingen långpromenad, eller jo kanske men det var inte det jag menade så ingen särskrivning här inte). Jag hade på mig sådana tighta spring/gåbyxor. Nu tänker du säkert öh?! Flodhäst!? Skulle man kunna tro, men det tycker jag faktiskt inte. Man får riktigt snygg rumpa! Saknade mina underbar easytone jag glömt i Skärhamn, kändes stumt och trist och gå i mina gamla gåskor.

Ikväll ska jag till Nydalahöjd, det ska bli helfestligt, grill, förfest och sedan fest med mina favvotjejer:) Igår prövade jag dagens kommande outfit med glasögon på, jag tycker det var jättesnyggt trots att jag såg ut som en skolfröken. Nästan så jag hade velat festa i glasögon, men det kommer inte på frågan. Jag använder dem ju bara när jag ser på tv och sitter här.

Nu ska jag äta gröt! Tyvärr blir det dock endå ingen beach 2011 för mig, 2015 kanske?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0