Barnvakt

Väl på ÖoB drabbades jag av beslutsångest, vilket diskställ var bäst? Men endå snyggt? Det slutade med det jag hade spanat in innan, ynka 49 kronor :). Cyklingen till "Ön" som jag chickt hade beräknat på en timma tog en kvart. Tanken på att sitta inne i väntrummet i det kalla men soliga vädret gick fett bort. Jag kastade av mig jackan och blottade så mycket hud som möjligt, allt för att maximera brännan.



Jag ska fortsätta äta Acnemedicinen Tetralysal men hon bytte ut mina Jasmine p-piller mot Diane som tydligen var mycket starkare. Starkare behövde jag för att öka Tetralysalens verkan och så skulle den förhoppningsvis minimera min mensvärk med :) Aningen crazy förpackning:





Jag kom just från hundpassningen en trappa ner. Fyfan vad underbar hon är det lilla monstret. Hon sög på mitt hår, slickade bort mitt smink och allmänt slemmigt. Vi var också ute och sprang på gräsmattan, söööööt.





Klockan halv åtta ska jag ha skype-date med Camilla som då ska beställa flygbiljett upp till Umeå :D



Två andra favoriter hemifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0