21,02

Jag får seriösa jävla spasma anfall snart. Kan inte alla bara sluta fråga mig om gruppfanskapen. De har skickats runt i klassen och jag skiter väl fullständigt i om folk inte fattar vart dom ska vara..... Jag ville bestämma grupper till min fördel, de gick ju inge vidare. Sen ville jag vara snäll mot Sten och ställa upp och hjälpa till. ALDRIG MER säger jag bara...

Min kycklig blev sinnessjukt bra, jättegosig. Jag hällde på: Olivolja, soya, grillkrydda, salt, peppar & Persillade. Smakade nästan lika gott som ICAs färdiggrillade kyckling. Så efter kycklingen var kvar så slängde jag in tre sejfiléer med lite smör och dill på. Så nu har jag mat för hela veckan:)

Har också börjat packa ner lite onödigt inför flytten. Snart ska jag flytta och det ska bli helt galet festligt. Alla mina favoriter är såklart bjudna på inflyttningsfest i höst :)

Någon som vet va hemsidan heter där det står allt om mac?

Jag måste färga håret innan jag ska festa på lördag, verkligen måste! Nu ska jag skajpa klart med min kärlek och sedan ska jag sova! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0