Cashflow!

Beställt adressändring till Tvistevägen den 1/6 och dagen efter eftersändning därifrån hem till Mamma och Pappa på Bagarliden. Dock har jag inte betalt det än, men betalade precis mina IKEA möbler. Det vill säga hela 5698 kronor. Så snart kommer ju min dataräkning också, jag älskar räkningar.........

Beställde denna byrån som jag tänkte ha som tv-bänk på grund utav platsbrist! Jag tror jag beställde maxstorlek på sängen, som får plats på de ynka 25 kvadraten.  Men jag hade en 140 säng hemma så jag kände att jag faktiskt inte kunde köpa en mindre, så det blir nog spännande. Till sängen en bäddmadrass och en resårbotten också :)



Kommentarer
Postat av: Emma

snygga!!

2011-04-26 @ 20:09:33
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0