7,58

Idag skulle det ju vara dåligt väder? Icke, här är det superfint! Idag är jag lite galen och har tvätttid klockan sju, antagligen både första och sista gången. Men fick inte allt tvättat hemma så jag hade hur mycket smutstvätt som helst!

När alla mina 4 eller 5 tvättmaskiner är klara och jag har städat klart ska jag gå eller cykla till stan för att möta upp vilddjuren. Som vanligt är jag rätt pank men jag ska i alla fall köpa en "spegel"skyddsplast till min mobil, bye bye fickspegeln.

Snart åker jag hem till Skärhamn, efter min underbara vecka hemma kan jag inte säga annat än att jag längtar. Då menar jag inte att jag längtar efter familjen utan efter mor-och farföräldrar,  Oskar, hästar, Kajsa och framförallt mina kompisar.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0