24 April

Igår hade jag den roligaste utekvällen på länge! Jag, Camilla, Hanna, Louise, Ida & Amanda började med mat och förfest hos Linn. Vi åt god mat, som Linns föräldrar oväntat nog hade hjälpt till med. Självklart blev det också spel och lite annat crazy. Linn är så kul, hon blev "sur" och sa: EMMA JAG HAR JU SAGT TILL DIG ATT VARA TYST!! Och trippeldamp på det, men att hon själv levde om det gjorde inget;) Efter lite vin och bubbel började vi sedan den långa vandringen till Haddan. Amanda och Ida åkte dock hem, de skulle inte med ut. Ja väl där så var det sinnessjukt lång kö, men vi stod på listan så vi gick helt enkelt före. Träffade några gamla klasskompisar, jag kan dessvärre inte säga vad fan jag gjorde hela kvällen. Det fattas några bitar.... Men i alla fall, när jag var ensam så hittade jag pappas kompis (som bott hos oss 2 nätter i veckan), och nej han var inte gammal, han var 24. Självfallet blev jag sådär överdrivet glad åt att se honom, så vi stod där och pratade. Sedan insåg jag att mina vänner var borta. Så jag beklagade mig för Mick då som han heter. Sedan så möter jag pappas till och från chef, han som äger Haddocks. Också då blir jag superduperglad. Då var vi sist kvar. Jag tror jag hängde med Gusten, så gick han in på Herrtoan, men jag ville ju nått så jag öppnade dörren och där stod ju Anton. Då blev jag jätteglad igen, sen är det svart. Vaknade upp hemma. Med örhängen (?!) och smink (?!), första tanken var, vart är min telefon. Den låg på nattduksbordet. Jag klickade på den, inget hände. Fan är den död, nej jag hade stängt av den (?!). Också väskan var med hem. Hade min Håkan Hellström tygkasse som jag självklart hade tänkt lämna i garderoben, men icke där var det fullt. Så jag bar runt på den med tretång och annat nice i. Idag var en toppendag, spydde först på farmors gräsmatta med Camy i telefon, sedan inne på toaletten. Resan till Landvetter var förjävla fruktansvärd, jag mådde så kopiöst illa. Sedan blev de bättre och nu mår jag helt okej.
Telefonräkning på 955,31 kronor, mitt liv är rätt fest. 1700 kronor kvar och idag är det den 24 april. Nästa gång det är cashflow är den 25 Maj............. Fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0