22 April

Hej idag, första gången på flera månader har jag varit i stallet och ridit. Dagens höjdpunkt, jag åkte dit tidigt i morse och skrittade ut en sväng och efter det tog vi en svängom i paddocken. Jag ska dit igen imorgon, ååhåå. Buster var fin med en påskig fjäder i pannluggen. Efter stallet har jag legat på balkongen och pluggat fysiologi samtidigt som jag odlade på brännan. Men jag blir inte brun, jag blir prickig. Jag har fräknar på hela kroppen, party.....
Ungefär 700 nya fräknar bara idag....
Igår, CSN-dagen, gick jag Emma Johansson som vanligt lös och brände pengar. Jag åkte med mamma till Ullared och brände väl en sisådär 2200 kronor. Men jag hittade några fynd. En Stockholmklänning på MQ outleten som mamma betalade, ett par skor på Scorett & en toppensnygg klänning för 99 kronor!!
Nu ska jag iväg på middag hos min kärlek i Utäng och efter det blir det nog till att våldgästa Linngull. I morgon blir det stallet tidigt, sedan iväg till morfar & Ragnhild i Brastad och efter det förfest hos Linn!
Pusss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0