18.09

Idag har jag köpt min livs första kavaj, när alla andra kommer gå i vårens tecken kommer jag köra svart kavaj, svart klänning, svarta strumpisar och svarta skor. Jag är så kul.

När jag kom hem efter en heldag på stan med tjejerna så är jag såklart trött. Och i brevinkastet låg en jävla Klarna-räkning, öh nej tänkte jag. Frakt & skicka tillbakafrakt på en ful klänning jag hade beställt + 50 PÅMINNELSEAVGIFT. Öh nej jag har inte fått nån räkning i första taget?! Jag ringde klockan 17,26 till Klarna. Men det är fredag, de stängde 17... Så på måndag ska jag ringa!

Cyklade till stan som sällskap och för att jag skulle köpa ett spegelskydd till displayen på min mobil. Fanns det? Eh nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0