12.44

Helt plötsligt nu känns allt jättebra för en stund. Cykeln är ute, däcken är pumpade och här sitter jag och äter världens godaste kycklingsallad. När jag ätit upp ska jag cykla till ÖoB och köpa ett diskställ och diskmedel. Det går hur mycket diskmedel som hellst nu när diskmaskinen är paj! Efter det ska jag cykla till "ön" där jag ska på återbesök till hudläkaren på grund av min akne. Sist men inte minst ska jag vara hundvakt! :D

Idag i skolan var vårat EU-grej tydligen som en redovisning och inte bara diskussion som jag trodde. Så jag fick skriva om allt. Vet inte hur bra det var, men det var i alla fall mycket och jag läste på som bara den, att det gick fort är en underdrift. Tentan gick helt okejbra. Jag fick dock 2 poäng under vg. Men jag spikade till min förvåning alla "glosor" och två andra helt oväntade frågor.

Tills i morgon ska jag läsa en svintrist rapport så ska vi diskutera det i flera timmar. Jippi... Men den dagen den sorgen. På fredag är vi lediga så jag har tvättid 7-12. Jag ska festa på lördag, vara bakfull och chilla järnet på söndag och på måndag ny kurs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0