Söndag och jag är INTE bakfull!

Igår så var jag riktigt duktig, jag tvättade, pluggade och lagade mat. Marith i klassen ringde och frågade om jag ville komma över och plugga lite. Såklart ville jag det, de blev mer prat än plugg men det är ju alltid något. Nu idag känner jag mig sjukare än på några dagar så de känns allt annat än party... Har i morgon varit jätteförkyld i en vecka och på fredag är ju den fruktade kemitentan....

Idag kommer i alla fall Marith hem till mig så blir de plugg och en tripp till Ö&B, som tydligen ligger några 100 meter ifrån mig. Igår var jag där och storhandlade för 300 cash.Det fyndigaste jag köpte:'

  • Wettex trasor 15 kr
  • Skruvmejsel 25 kr
  • Energidryck 5 kr
  • Ob tamponger 19 kr
  • Palmolive balsam (bigpack) 19 kr
  • Palmolive Tvål (bigpack) 19 kr
  • LDB Showergel 19 kr
  • Min favvis tandkräm 12 kr
  • Vaniljsocker 9 kr
  • Lambi toapapper (24 pkt) 55 kr

Köpte lite annat skoj med, min nya favvoaffär där finns ALLT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0