Mysfredag med mig själv :)

Igår åkte klassen till Lövånger. Nån kyrkby vi  bodde i, jättemysit :). Efter middagen igår skulle alla festa utan jag som mådde skitdåligt. Jag blev förkyld i måndags och hade natten - torsdag sovit kanske 2 timmar så min röst var inte riktigt med i matchen så att säga. Så ja när alla började dricka klockan 19,40 gick jag och la mig. Happy times. Vaknade 2 gånger innan de jag delade stuga med kom hem, då pratade vi från kanske 2- 03,30 då vi kände det var dags att sova.

Idag hände de inte så mycket, vi var på marknad där de sålde närproducerat/hemmagjort! Dock inget som lockade mig. Även mina nya klassisar har nu insett att jag är lätthetsad så dagens samtalsämne har väl vart hur "rockig" Ola är....

  • Jag kom hem
  • läste lite kemi
  • fattade lite mer än sist
  • käkade kvälle i min ensamhet
  • Utrustade mig med stövlar och parra och begav mig till ICA
  • åt lite nyinköpt belöningsgodis för mina studieinsatser!
Nu ska jag ringa AnnaPanna sen blir de Tv och tidig sängång! Jag är helt utmattad och otroligt hes! På fredag har jag min första tenta............... Jiiiihaa

Pusseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0