- grader i Umeå, oh my god!

Måndag värsta dagen i veckan? Jag är i alla fall fortfarande jätteförkyld (Y). Men idag hade vi sista gången med läraren innan tentan, första gången hon var trevlig och första gången hon var pedagogisk +poäng!
Jag har pluggat kemi med Marith idag igen, tredje dagen på raken. Jag tycker vi funkar jättebra ihop, vi tänker på samma sett med så det är ju toppenbra! Jag känner mig lite smartare nu, tur är väl de de är ju tenta om 4 dagar............................... Kul.............................. Men efter de blir de fest, eller troligtvis snarare dricka sig dyngrak för att dränka sorgerna..

Marith har lärt mig en hel del om stjärntecken, sjukt spännande. Jag trodde inte på det innan men hon kollade upp mig på exakt när jag var född och allt så inga horoskåp som står i veckorevyn direkt. Hon gissade visserligen direkt att jag var skytt. Hon läste väl i kanske fem minuter allt som allt texten och ALLT stämde på mig. Sjukt jävla läskigt, allt känns på nått sett förbestämt. De stod saker om mig som ingen annan vet, även personliga saker. Så när jag får tid är det något jag vill lära mig mer om. Vi kollade även upp hur jag funkar med vissa personer, som vän och även hur en kärleksrelation hade funkat. Får nog väl i alla fall säga att de sistnämnda var till min besvikelse, jag blev väl inte direkt förvånad.

Idag den 27 september har jag också betalat räkningar för 1011 kr och köpt 10 ggrs busskort för 115 kr :) KUL !! Snart kommer ju både telefonräkning och hyra. Och här i norr är de kallt så jag måste även köpa ny jacka och skor och vantar och vips där överskred jag mitt härliga CSN-bidrag på 8140 kr direkt..... Lovely. Men jag är glad endå! Pussshej

Världens rockigaste låt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0